SALGSKONSULENT TIL ARCTIC IMPORT A/S, AALBORG

Aalborg


Vil du være med til at fortsætte udviklingen af salg til Grønland?
Har du erfaring med opbygningen af gode kunderelationer?

Så er du måske Arctic Imports nye kollega i salgsteamet, som målrettet sælger produkter indenfor Nonfood, Foodservice og Detail til kunder i Grønland.

Hvilke udfordringer får du?
Vi kan tilbyde et spændende job, hvor du i samarbejde med det øvrige salgsteam, er ansvarlig for salg af vores brede sortiment til private og offentlige kunder i Grønland.

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Salg af vores sortiment indenfor nonfood.
  • Ansvarlig for at vedligeholde eksisterende kundeforhold.
  • Udvikling af nye kunder indenfor nonfood.
  • Salgsrapportering, opfølgning og performancemålinger.
  • Deltagelse i udarbejdelse af afdelingens markedsføringstiltag.
  • Daglig kunde- og leverandørkontakt i forbindelse med forespørgsler, tilbud, ordremodtagelse og kunderådgivning.
  • Deltagelse i afdelingsrelaterede projektopgaver samt administrative opgaver.
  • Budgetansvarlig for egne kunder.


Jobbet er som udgangspunkt på vores kontor i Aalborg. Jobbet indbefatter ca. 90 rejsedage om året af ca. 3 uger varighed, hvor du vil være på salgsrejser i Grønland.

Alternativt er der også mulighed for ansættelse på vores kontor i Nuuk i Grønland. Herfra vil der være en forventet rejseaktivitet på op til 90 dage pr. år.

Virksomheden tilbyder 
Vores arbejdsplads er præget af et foranderligt miljø, hvor vi hele tiden skal være klar til at omstille os ud fra vores kunders forventninger, og det marked vi agerer i.

Derudover får du:

  • En uformel kultur som vi vægter højt.
  • Et arbejdsmiljø, hvor vi skaber resultater sammen. 
  • En virksomhed i vækst med udviklingsmuligheder og spændende arbejdsopgaver.

Dine kompetencer
Den ideelle kandidat har erfaring indenfor nonfood branchen og er evt. uddannet indenfor området, eller har erfaring fra lignende stilling, hvor rådgivning af kunder og salg har været en stor del af hverdagen. Du har i dine tidligere ansættelser været beskæftiget med opsøgende salg, og har derigennem fået erfaring med opbygningen af gode kunderelationer.

  • Du er ansvarsbevidst og struktureret i forhold til dine opgaver og følger hele tiden op på dine indsatser.
  • Du har et solidt kendskab til hele Microsoft Office pakken, specielt Excel.
  • Du er udadvendt, troværdig, ansvarlig og det er naturligt for dig at tage beslutninger.
  • Du brænder for at skabe resultater og er vedholdende i dine indsatser.

Vi vægter samarbejde på tværs af organisationen højt, så det er vigtigt, at du trives med at have en tæt dialog med kollegaer fra andre afdelinger og også her er du serviceminded.

Ansøgningsfristen 
Har du lyst til at skabe dig en fremtid hos Arctic Import A/S, så send din ansøgning vedlagt CV via dette link: send ansøgning hurtigst muligt.

Vi afholder løbende samtaler og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet.
For spørgsmål kontakt Seniorkonsulent Vibeke Holm Lautrup, tlf. 41413641, mail: vl@progreso.dk