Salgskonsulent - Nonfood

Aalborg

Er du udadvendt, tillidsopbyggende og dygtig til at forstå kundernes behov? Brænder du for at skabe resultater med en kvalitetsbevidst og struktureret arbejdstilgang? Så kan du nu blive en del af Arctic Imports engageret salgsteam, hvor I sammen skal fortsætte udviklingen af salget indenfor Nonfood, Foodservice og Detail til Grønland!

 

Ved Arctic Import ønsker vi at indfri vores ambitioner om at skabe Nordatlantens stærkeste team og bedste kundeservice. En ambition som vi altid indtænker i vores dagligdag, hvor du sammen med det øvrige salgsteam, bliver en stor del af den fortsatte rejse.

Vi kan tilbyde et spændende job, hvor du er ansvarlig for salg af vores brede sortiment til private og offentlige kunder i Grønland. Du får mange forskellige opgaver, som alle er vigtige for, at vi sammen lykkes. Dine opgaver kan blandt andet være:

  • Salg af vores sortiment indenfor nonfood.
  • Ansvarlig for at vedligeholde eksisterende kundeforhold.
  • Udvikling af nye kunder indenfor nonfood.
  • Salgsrapportering, opfølgning og performancemålinger.
  • Deltagelse i udarbejdelse af afdelingens markedsføringstiltag.
  • Daglig kunde- og leverandørkontakt i forbindelse med forespørgsler, tilbud, ordremodtagelse og kunderådgivning.
  • Deltagelse i afdelingsrelaterede projektopgaver samt administrative opgaver.
  • Budgetansvarlig for egne kunder.
Jobbet er som udgangspunkt på vores kontor i Aalborg, men indbefatter ca. 90 rejsedage om året af ca. 3 uger varighed, hvor du vil være på salgsrejser i Grønland.

Hvad kan vi tilbyde dig?
Vi tilbyder dig en spændende stilling i en virksomhed i vækst med rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Du bliver en del af en virksomhed, der tror på, at varig vækst findes i en sund virksomhedskultur, hvor der er fokus på alle elementer af trivsel og arbejdsglæde. Derfor arbejder vi aktivt og målrettet med at etablere et vedvarende trivselsfokus, hvor vi udfører tilbagevendende målinger og er stolte af, at vi på nuværende tidspunkt ligger over landsgennemsnittet ift. vores trivsel.

Derudover får du:
  • En uformel kultur som vi vægter højt.
  • Et arbejdsmiljø, hvor vi skaber resultater sammen.
  • En alsidig hverdag med varierende og spændende arbejdsopgaver.
  • En fleksibel arbejdsplads.

Hvem er du?
Din personlighed og dit drive er afgørende. Som person er du god til at finde roen i et travlt miljø, hvor dagene aldrig er ens. Vores arbejdsplads er præget af et foranderligt og dynamisk miljø, hvor vi hele tiden skal være klar til at omstille os ud fra vores kunders forventninger, og det marked vi agerer i.

Derudover ser vi gerne, at du har erfaring indenfor nonfood branchen eller fra lignende stilling, hvor rådgivning af kunder og opsøgende salg har været en stor del af din hverdag. Yderligere kan du nikke genkendende til:

  • Du er ansvarsbevidst og struktureret i forhold til dine opgaver og følger hele tiden op på dine indsatser.
  • Du har et solidt kendskab til hele Microsoft Office pakken, specielt Excel.
  • Du er udadvendt, troværdig og det er naturligt for dig at tage beslutninger.
  • Du brænder for at skabe resultater og er vedholdende i dine indsatser.
  • Du er en teamplayer og trives med at samarbejde i teams og på tværs af afdelinger.
  • Du er en stærk kommunikator – både mundtligt og skriftligt – og har gennemslagskraft
  • Du har erfaring med at opbygge gode kunderelationer.
  • Det er et plus, hvis du har erfaring med food delen, men ikke et krav.

Ansøgningsfristen

Har du lyst til at skabe dig en fremtid hos Arctic Import A/S, så send din ansøgning vedlagt CV via linket HER hurtigst muligt. Vi afholder løbende samtaler og lukker stillingen, når den rette kandidat er fundet.