HVILKE UDFORDRINGER FÅR DU
Vi kan tilbyde et spændende job, hvor du får mulighed for at bruge din erfaring indenfor salg og kundeservice. Du vil få en central rolle i salgsafdelingen, som i dag består af 4 medarbejdere. Arbejdsstedet er vores kontor i Nuuk. Dine primære opgaver som vores nye interne sælger vil være:
LIDT OM DIG
Du sidder formegentlig i dag i en stilling som salgskoordinator, intern sælger eller lign. Du trives med daglig kollega- og kundekontakt og det vil være en fordel, hvis du har bred erfaring indenfor salg med flere forskellige produktgrupper.
HVEM ER VI
Arctic Import er en stærk familieejet virksomhed. Vi tilbyder et bredt sortiment af kolonialvarer til købmænd, restauranter og skibe samt dagligvarer og udvalgsvarer til offentlige og private virksomheder.
Arctic Import har gennem årene styrket sine kompetencer og service og tæller i dag tre afdelinger i henholdsvis Nuuk, Tórshavn og Aalborg. De primære markeder er således Grønland, Færøerne og Island.
Service er en del af vores DNA. Vi har eksperter, der ved, hvad der skal til, og vi er stærke på produktviden og logistik. Det er en kompetence, som vi har bygget op gennem mange år.
ANSØGNING
Send os din ansøgning vedlagt dit CV allerede i dag. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat.
Send ansøgningen via mail til hr@arcticimport.gl mærket ”Intern Sælger”.