Elev til kontoruddannelsen

Elev til kontoruddannelsen med speciale i økonomi

Har du besluttet, at din uddannelse skal være med fokus på økonomi? Så er du måske vores nye kollega i koncernens økonomiafdeling.

HVILKE UDFORDRINGER FÅR DU?
Vi kan tilbyde en spændende elevplads i vores økonomiafdeling, som i dag består af 8 medarbejdere og derudover vil du få et tæt samarbejde med vores HR-afdeling.

Du kan som udgangspunkt forvente, at du vil blive beskæftiget med følgende arbejdsopgaver i din elevtid:

• Debitorer herunder fakturering, bogføring af indbetalinger og afstemninger
• Kreditorer herunder bogføring, betalinger og afstemninger
• Bankafstemninger
• Kasseopgørelser
• Afstemninger i forbindelse med månedsafslutning og årsafslutning
• Udarbejdelse af 14 dagsløn
• Faste administrative og praktiske opgaver (post, opdækning i mødelokaler, bestilling af forbrugsvare til internt brug m.m)
• Ad hoc HR opgaver
• Diverse indtastnings- og øvrige ad hoc opgaver (kopiering, indscanning, telefon m.m.)

Dine arbejdsopgaver, som økonomielev, vil selvfølgelig udvikle sig løbende i takt med, at din erfaring og dine kompetencer vokser.


LIDT OM DIG
Du har stor interesse for regnskab, økonomi og løn, og har lyst til at være en del af en virksomhed i vækst, med de givne udfordringer og spændende arbejdsopgaver. Du arbejder struktureret og selvstændigt, og er som person ansvarlig, energisk og initiativrig, og tager ansvar for egen læring.

Du skal kunne arbejde i et uformelt arbejdsmiljø og vil i dit arbejde have kontakt på tværs af organisationen. Uddannelsesmæssigt må du gerne have afsluttet en HHX, HG eller anden uddannelse på tilsvarende niveau. Du har erfaring med at benytte Microsoft Office programmer, og har måske allerede stiftet bekendtskab med Axapta Dynamics.

Du ved, at det er regnskab, økonomi og løn du vil beskæftige dig med. Du vil fra dag ét af indgå som en del af teamet, og det er derfor væsentligt, at du kan bevare overblikket i pressede situationer og har en god evne til at arbejde både selvstændigt og sammen med andre.

Du er struktureret i din måde at arbejde på, er serviceminded og forsøger altid at se muligheder, i det du beskæftiger dig med.

Som person er du udadvendt og har et godt humør. Du har en positiv tilgang til dine omgivelser og evner at skabe gode relationer på tværs af alle niveauer. Du er struktureret og vedholdende og yder gerne lidt ekstra for at få opgaven løst.


HVEM ER VI
Arctic Import er en stærk familieejet virksomhed. Nordatlanten er vores hjemmebane og hverdagen her er vores passion. Takket være vores mangeårige tilstedeværelse i Norden kender vi markederne bedre end de fleste, og vi er stolte af vores nordatlantiske arv.

Vores arbejdsplads er præget af et foranderligt miljø, hvor vi hele tiden skal være klar til at omstille os ud fra kravet fra kunderne, og det marked vi agerer i. Vi har en uformel kultur og vægter det højt, at vi skal have det sjovt og samtidig skabe resultater sammen.


ANSØGNING
Har du lyst til at skabe dig en fremtid hos Arctic Group A/S, så send din ansøgning vedlagt CV allerede nu eller senest den 29. november 2018.

Send ansøgningen via mail til hr@arcticgroup.dk eller til Arctic Group A/S, Langerak 17, Postboks 8220, 9220 Aalborg Øst. Mærk din ansøgning ”Økonomielev.”

Tiltrædelse er den 7. januar 2019.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Regnskabschef, Charlotte Pihl, på tlf. 31 50 58 36 eller via mail ctp@arcticgroup.dk.

Kontakt

Tlf. 9632 1901